Návrh marketingové strategie pro segment B2B u vybraného podniku – Bc. Eva Pinkrová
Bc. Eva Pinkrová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro segment B2B u vybraného podniku
Proposal of a Marketing Strategy for the B2B Segment of a Particular Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro segment B2B u vybraného subjektu – českého podniku, který působí v oblasti výroby, prodeje a montáží drátěného oplocení. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy související s problematikou formulace marketingové strategie pro segment B2B. Analytická část je zaměřena …víceAbstract:
The Master’s thesis deals with a propsal of a marketing strategy for the B2B segment of a Czech company that operates in the field of production, sales and installation of wire fencing systems. B2B marketing strategy and other relevant key terms are explained in the first part of the thesis. The second part of the work is focused on analyzing significant internal and external factors that affect the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky
Tereza Tichá -
Řízení vztahu se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu
Lucie Nováková -
Řízení vztahu se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu
Adéla Kohoutová -
Analýza vztahů s klíčovými zákazníky firmy AISE, s.r.o.
Jakub URBANÍK -
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky
Jan Šnajdr -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Aleš Borovka -
Úloha manažera v rozvoji vztahů s klíčovými zákazníky
Nikol Krtová -
Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o.
Miroslava KROPÁČKOVÁ