Optimalizace výrobního portfolia ve firmě Baťa a.s. – Bc. Lucie Dohnalová
Bc. Lucie Dohnalová
Bachelor's thesis
Optimalizace výrobního portfolia ve firmě Baťa a.s.
The Portfolio Optimalization Product in the Specific Company
Abstract:
Práce je zaměřena na optimalizaci výrobní portfolio ve firmě Baťa a.s. Cílem řešení je prostřednictvím metod pro analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy se specifikací na problematiku výrobního portfolia rozhodnout, zda záměr rozšířit výrobní sortiment je správný strategický záměr. Další variantou je vyhledání nových tržních příležitostí se stávajícími výrobky. V práci byla použita Metoda alternativ …moreAbstract:
The thesis is focused on optimizing of productive portfolio in a Baťa a.s. enterprise. Baťa a. s. The aim is to decide trough the methods for internal and external environs of an enterpsise with a specification on a problems of productive portfolio, if it´s right strategic concept extend the product assortmennt. Next variant is searching a new occasion to the market with a current product. The Method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 1. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zas9z/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 2. 2010
- Supervisor: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
- Reader: Ing. Kristýna Pelánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOHNALOVÁ, Lucie. \textit{Optimalizace výrobního portfolia ve firmě Baťa a.s.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/v37afx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Strategic Human Resource Management in the Organization
Kamshat Moldagaliyeva -
Strategic Analysis of Estee Lauder
Ayan Mammadzada -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of EUREX AG
Denys Pypa -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Analysis of the Financial Statements in the Novartis and Pfizer Companies and their Impact on the Management of the Company
Munira Iadgarova