Bc. Kateřina Nikodýmová

Bachelor's thesis

Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs

Sales promotion tools in the company Smartlabs
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce jsou „Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs“. Práce je rozdělena na dvě částí – teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována pojmům marketing, marketingový mix a komunikační mix, dále jsou charakterizovány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Detailně se věnuji nástroji podpora prodeje - jeho postavení mezi ostatními nástroji komunikačního …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is “Sales promotion tools in the company Smartlabs”. The study is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is about marketing, marketing communiacation mix and sales promotion issues, the position of sales promotion among other communicational mix instruments, forms and instruments which sales promotion uses and issues of its campaigns. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní