Soňa CHRÁSTKOVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie sportovního klubu - JK Krásná

Sports club marketing strategy - JK Krásná
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii sportovního Jezdeckého klubu Krásná na základě zhodnocení současné situace. Za tímto účelem byla nejprve provedena analýza marketingového prostředí klubu. V práci byl aplikován kvalitativní marketingový výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů. Cílem výzkumu bylo zjistit názory zákazníků Jezdeckého klubu Krásná a konkurenčních …více
Abstract:
The aim of the Master thesis is to design an appropriate marketing strategy of the Riding club Krásná on the basis of the evaluation of current situation. First of all, a marketing environmental analysis of the club was carried out for this purpose. In the thesis, a qualitative marketing research by means of semi-structured interviews was applied. The aim of the research was to ascertain the opinions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHRÁSTKOVÁ, Soňa. Marketingová strategie sportovního klubu - JK Krásná. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management