Marketingová strategie sportovního klubu - JK Krásná – Soňa CHRÁSTKOVÁ
Soňa CHRÁSTKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie sportovního klubu - JK Krásná
Sports club marketing strategy - JK Krásná
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii sportovního Jezdeckého klubu Krásná na základě zhodnocení současné situace. Za tímto účelem byla nejprve provedena analýza marketingového prostředí klubu. V práci byl aplikován kvalitativní marketingový výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů. Cílem výzkumu bylo zjistit názory zákazníků Jezdeckého klubu Krásná a konkurenčních …víceAbstract:
The aim of the Master thesis is to design an appropriate marketing strategy of the Riding club Krásná on the basis of the evaluation of current situation. First of all, a marketing environmental analysis of the club was carried out for this purpose. In the thesis, a qualitative marketing research by means of semi-structured interviews was applied. The aim of the research was to ascertain the opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHRÁSTKOVÁ, Soňa. \textit{Marketingová strategie sportovního klubu - JK Krásná}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/v3lgws/.
Jak správně citovat práci
CHRÁSTKOVÁ, Soňa. Marketingová strategie sportovního klubu - JK Krásná. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová