Jitka PELÍŠKOVÁ

Bakalářská práce

Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace

Recommendations to increase the marketability of plasticised PVC film in the company Fatra, using the tools of marketing communication
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace …více
Abstract:
This content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective for the company Fatra a.s. This company is the one of the biggest processors of plastics in Central Europe and holds a significant share in the plastics industry in the Czech Republic. This bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. In the first part are described individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 16761

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PELÍŠKOVÁ, Jitka. Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe