Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace – Jitka PELÍŠKOVÁ
Jitka PELÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace
Recommendations to increase the marketability of plasticised PVC film in the company Fatra, using the tools of marketing communication
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace …víceAbstract:
This content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective for the company Fatra a.s. This company is the one of the biggest processors of plastics in Central Europe and holds a significant share in the plastics industry in the Czech Republic. This bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. In the first part are described individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELÍŠKOVÁ, Jitka. \textit{Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/v3mims/.
Jak správně citovat práci
PELÍŠKOVÁ, Jitka. Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Eva Romanová -
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bára Bartošíková -
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Petr Ouroda -
Zhodnocení marketingové komunikace penzionu Rumburak a návrhy na její zlepšení
Přichystal Přichystal -
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Alina Primakova -
Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů
Dagmar Vranková -
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
Julie Polachová -
Návrh zlepšení marketingové komunikace firmy Nábytek Stach na sociální síti Facebook
Michaela STACHOVÁ