Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace – Jitka PELÍŠKOVÁ
Jitka PELÍŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace
Recommendations to increase the marketability of plasticised PVC film in the company Fatra, using the tools of marketing communication
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace …moreAbstract:
This content of this bachelor thesis is proposition and making the marketing communication more effective for the company Fatra a.s. This company is the one of the biggest processors of plastics in Central Europe and holds a significant share in the plastics industry in the Czech Republic. This bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. In the first part are described individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
16761
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELÍŠKOVÁ, Jitka. \textit{Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/v3mims/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PELÍŠKOVÁ, Jitka. Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Eva Romanová -
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bára Bartošíková -
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Petr Ouroda -
Zhodnocení marketingové komunikace penzionu Rumburak a návrhy na její zlepšení
Přichystal Přichystal -
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Alina Primakova -
Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů
Dagmar Vranková -
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
Julie Polachová -
Návrh zlepšení marketingové komunikace firmy Nábytek Stach na sociální síti Facebook
Michaela STACHOVÁ