Bc. Karolína Levíčková

Bakalářská práce

Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů

The Impact of Packaging Design on Consumer Buying Behavior and Their Product Selection Preferences
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi designem obalu a jeho vlivem na rozhodování při nákupu zákazníka, s důrazem na produkty prémiových kosmetických značek. Dnešní spotřebitel není vázán na dostupnost exkluzivních kosmetických výrobků pouze v kamenných prodejnách. Jedním kliknutím si může objednat a vyzvednou produkt buď osobně v prodejně (click&collect), nebo ho nechat doručit do úložného boxu přepravce …více
Abstract:
The bachelor thesis examines the relationship between packaging design and its influence on consumer purchasing decisions, with an emphasis on premium cosmetic brands. Today's consumer is not limited to the availability of exclusive cosmetic products only in brick-and-mortar stores. With just one click, they can order and pick up the product either in person at the store (click & collect) or have it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Levíčková, Karolína. Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace