Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů – Bc. Karolína Levíčková
Bc. Karolína Levíčková
Bakalářská práce
Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů
The Impact of Packaging Design on Consumer Buying Behavior and Their Product Selection Preferences
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi designem obalu a jeho vlivem na rozhodování při nákupu zákazníka, s důrazem na produkty prémiových kosmetických značek. Dnešní spotřebitel není vázán na dostupnost exkluzivních kosmetických výrobků pouze v kamenných prodejnách. Jedním kliknutím si může objednat a vyzvednou produkt buď osobně v prodejně (click&collect), nebo ho nechat doručit do úložného boxu přepravce …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the relationship between packaging design and its influence on consumer purchasing decisions, with an emphasis on premium cosmetic brands. Today's consumer is not limited to the availability of exclusive cosmetic products only in brick-and-mortar stores. With just one click, they can order and pick up the product either in person at the store (click & collect) or have it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEVÍČKOVÁ, Karolína. \textit{Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/v3pw4p/.
Jak správně citovat práci
Levíčková, Karolína. Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a grafické zpracování obalu a propagačních tiskovin produktu na základě vlastního výběru
Šárka SEKLOVÁ -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Flakon a obal parfému
Adéla KANDRNÁLOVÁ