Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů – Bc. Karolína Levíčková
Bc. Karolína Levíčková
Bachelor's thesis
Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů
The Impact of Packaging Design on Consumer Buying Behavior and Their Product Selection Preferences
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi designem obalu a jeho vlivem na rozhodování při nákupu zákazníka, s důrazem na produkty prémiových kosmetických značek. Dnešní spotřebitel není vázán na dostupnost exkluzivních kosmetických výrobků pouze v kamenných prodejnách. Jedním kliknutím si může objednat a vyzvednou produkt buď osobně v prodejně (click&collect), nebo ho nechat doručit do úložného boxu přepravce …moreAbstract:
The bachelor thesis examines the relationship between packaging design and its influence on consumer purchasing decisions, with an emphasis on premium cosmetic brands. Today's consumer is not limited to the availability of exclusive cosmetic products only in brick-and-mortar stores. With just one click, they can order and pick up the product either in person at the store (click & collect) or have it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEVÍČKOVÁ, Karolína. \textit{Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/v3pw4p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Levíčková, Karolína. Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Návrh a grafické zpracování obalu a propagačních tiskovin produktu na základě vlastního výběru
Šárka SEKLOVÁ -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Flakon a obal parfému
Adéla KANDRNÁLOVÁ