Bc. Marek Šimr

Master's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů

New Trends in Marketing Communications of Sports Clubs
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části pojednává o sportu a jeho roli ve společnosti, dále pojednává o proměnách světa sportu a jejich dopadech. Zabývá se také sportovním marketingem, marketingovou komunikací ve sportovním odvětví a sportovním sponzoringem. Dále diplomová práce popisuje nové trendy ve sportovním prostředí. Ve své praktické části se věnuje analýze využívání nových trendů v marketingové …more
Abstract:
The diploma thesis in the theoretical section discusses sport and its role in society, and also discusses the transformations of the world of sport and their impacts. It also covers sports marketing, sports communications in the sports sector and sports sponsorship. The thesis also describes new trends in the sporting environment. In its practical section, it is devoted to analysing the use of new …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication