Bc. Marek Šimr

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů

New Trends in Marketing Communications of Sports Clubs
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části pojednává o sportu a jeho roli ve společnosti, dále pojednává o proměnách světa sportu a jejich dopadech. Zabývá se také sportovním marketingem, marketingovou komunikací ve sportovním odvětví a sportovním sponzoringem. Dále diplomová práce popisuje nové trendy ve sportovním prostředí. Ve své praktické části se věnuje analýze využívání nových trendů v marketingové …více
Abstract:
The diploma thesis in the theoretical section discusses sport and its role in society, and also discusses the transformations of the world of sport and their impacts. It also covers sports marketing, sports communications in the sports sector and sports sponsorship. The thesis also describes new trends in the sporting environment. In its practical section, it is devoted to analysing the use of new …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace