Sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ – Ing. Lucie Mezuliáníková
Ing. Lucie Mezuliáníková
Diplomová práce
Sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Self-assessment of pupils at the primary school level
Anotace:
Diplomová práce Sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ zpracovává téma sebehodnocení jakožto nastupující metodu hodnocení, která se na základních školách objevuje čím dál častěji. Teoretická část této práce se věnuje charakteristice hodnocení, jeho typům a formám a funkcím. Zaměřuje se blíže na formativní hodnocení a sebehodnocení a jeho techniky. Empirická část se zaměřuje na získání uceleného pohledu …víceAbstract:
The diploma thesis Self-assessment of pupils at the primary school level deals with the topic of self-assessment as an emerging method of evaluation, which appears more and more often in elementary schools. The theoretical part of this work is devoted to the characteristics of evaluation, its types and forms and functions. It focuses more closely on formative and self-assessment and its techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t5ef1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
ZPĚTNÁ VAZBA
Zuzana Sušánková