Ing. Lucie Mezuliáníková
Master's thesis
Sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Self-assessment of pupils at the primary school level
Abstract:
Diplomová práce Sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ zpracovává téma sebehodnocení jakožto nastupující metodu hodnocení, která se na základních školách objevuje čím dál častěji. Teoretická část této práce se věnuje charakteristice hodnocení, jeho typům a formám a funkcím. Zaměřuje se blíže na formativní hodnocení a sebehodnocení a jeho techniky. Empirická část se zaměřuje na získání uceleného pohledu …moreAbstract:
The diploma thesis Self-assessment of pupils at the primary school level deals with the topic of self-assessment as an emerging method of evaluation, which appears more and more often in elementary schools. The theoretical part of this work is devoted to the characteristics of evaluation, its types and forms and functions. It focuses more closely on formative and self-assessment and its techniques …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t5ef1/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2023
- Supervisor: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
ZPĚTNÁ VAZBA
Zuzana Sušánková