Theses 

Role of social media in beauty care marketing communication – Eva Brichová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Eva Brichová

Diplomová práce

Role of social media in beauty care marketing communication

Role sociálních médií v marketingové komunikaci oblasti péče o krásu

Anotace: Diplomová práce pojednává ve své první části o šíři rolí, kterou sociální média mohou zastávat v oblasti marketingu kosmetických značek. Identifikuje a zkoumá hlavní sociální kanály především používané v dané oblasti a to zejména z hlediska jejich statistického významu, role v rámci strategie sociálních médií a potenciálu použití v tomto konkrétním odvětví. Praktická část práce se zabývá případovou studií týkající se strategie sociálních médií ve specifické oblasti "péče o krásu" -- profesionální péče o vlasy. Přítomnost značek Henkel - Schwarzkopf Professional a Indoly -- na sociálních médiích je analyzována v porovnání s jejich konkurencí. Na základě dané analýzy jsou navržena řešení, která se specificky soustředí na sociální aktivity uvedených značek v ČR. Celkové závěry ovšem mohou být přínosem i pro další značky z oboru snažící se zlepšit svoji prezentaci na sociálních médiích.

Abstract: The master's thesis elaborates on the width of roles social media can play for beauty businesses. Major social channels predominantly used in beauty care marketing are identified and investigated, specifically in terms of their statistical importance, role within the social media strategy and potential for use in this particular industry. The practical part of the thesis deals with a case study regarding social media strategy in a specific area of the beauty care business -- professional hair care. The social media presence of the Henkel brands in question - Schwarzkopf Professional and Indola -- is analysed in comparison to their competition and recommendations are outlined with specific focus on CZ in their applicability. The given conclusions could be beneficial for many other beauty brands aiming to enhance their social media presence.

Klíčová slova: marketing, sociální média, péče o krásu

Keywords: beauty care, social media, marketing

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48088


Nahoru | Aktuální datum a čas: 22. 3. 2019 13:46, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz