Vliv dysfázie na vývoj a porozumění čtení – Martina DUNIČKOVÁ
Martina DUNIČKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv dysfázie na vývoj a porozumění čtení
Dysphasia and its influence on the development and understanding of reading
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast problematiky vývojové dysfázie neboli specificky narušeného vývoje řeči, který se projevuje ztíženou schopností či neschopností naučit se verbálně komunikovat. V teoretické části jsou rozebrány nejčastější příčiny a následky poruchy včetně postupů, jak tyto žáky vyučovat. V praktické části je analyzován výzkumný materiál kazuistiky. Cílem práce je zjištění působení …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the developmental dysphasia which is manifested by difficulties in ability or inability to learn to communicate verbally. The theoretical part deals with the most frequent causes and consequences of the disorder, including how to teach these pupils. The practical part deals with analyses of case reports. The main aim of the practical part is to find out how dysphasia …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zveřejnit od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Milena Nosková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUNIČKOVÁ, Martina. Vliv dysfázie na vývoj a porozumění čtení. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJu-AJu
Práce na příbuzné téma
-
Vývojová dysfázie a specifické poruchy školních dovedností
Ingeborg Kloudová -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Strategie čtení jako nástroj podporující dovednost čtení
Adéla Vítová -
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Srovnání sebehodnocení čtení dětí z cizích zemí a dětí pocházejících z České republiky
Naďa Hana Jírová
Název
Vložil
Vloženo
Práva