Analýza merchandisingu v prodejnách firmy působící na módním trhu – Kristýna Kozelská
Kristýna Kozelská
Diplomová práce
Analýza merchandisingu v prodejnách firmy působící na módním trhu
Merchandising Analysis of Company Retail Shops on the Fashion Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou merchandisingu v prodejnách firmy působící na módním trhu. Teoretická část popisuje maloobchod, merchandising a jeho jednotlivé nástroje, nákupní prostřední a atmosféru maloobchodních jednotek a v neposlední řadě charakteristiku oděvního trhu. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze merchandisingu prodejních jednotek H&M a doporučením, která z analýzy …víceAbstract:
This diploma thesis deals with merchandising analysis of company retail shops on the fashion market. The theoretical part describes retail, merchandising and individual instruments, shopping environment and atmosphere of the retail stores, and characteristics of the clothing market. The practical part deals with methodology of data collection, analysis of merchandising of H & M stores and recommendation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/121884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZELSKÁ, Kristýna. \textit{Analýza merchandisingu v prodejnách firmy působící na módním trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/v41lra/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková