Shared Value Creation - How innovative Business Strategies can assist to combat obesity – Stefanie Praxmarer
Stefanie Praxmarer
Diplomová práce
Shared Value Creation - How innovative Business Strategies can assist to combat obesity
Shared Value Creation - How innovative Business Strategies can assist to combat obesity
Anotace:
Kvůli zvyšujícímu se výskytu obezity v posledních desetiletích a spolu s dalšími chronickými onemocněními, jako je onemocnění srdce, některé druhy rakoviny, vysoký krevní tlak či diabetes, roste význam angažovanosti soukromého podnikatelského sektoru, v boji proti těmto chorobám S ohledem na celkově zdravější společnost je třeba vytvořit inovativní a trvale udržitelné koncepce. Koncept vytváření sdílených …víceAbstract:
Due to the increasing prevalence of obesity in the last decades and along with this, chronic diseases like heart disease, certain cancers, high blood pressure and diabetes, the need for private enterprises to contribute in the combat against obesity has become more important. In order to have a more healthy society, innovative and sustainable concepts need to be devised. The concept of shared value …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39231
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2013
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Mostafa Hunter
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39231
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
CSR jako nástroj vytváření sdílené hodnoty
Ondřej Pavelka -
Udržitelné podnikání a vytváření sdílené hodnoty
Jakub Výtisk -
Koncept vytváření sdílené hodnoty jako nástroj regulace transnacionálních korporací v globalizovaných mezinárodních vztazích: Případová studie Nestlé
Ladislav Fila -
Tvorba zdieľanej hodnoty v nábytkárskom priemysle
Kristína Tretinárová -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
Jitka Krejčová -
Shared Value project: Empowerment of Indian women
Simona Janatová -
Shared Value Creation – How innovative Business Strategies can assist to combat obesity
Stefanie Praxmarer