Postoje žáků střední odborné školy k celoživotnímu učení – Lenka Tesařová
Lenka Tesařová
Bakalářská práce
Postoje žáků střední odborné školy k celoživotnímu učení
Attitudes of secondary vocational students schools for lifelong learning
Anotace:
Bakalářská práce úzce souvisí s trendem celoživotního vzdělávání a podporou přeměny středních odborných škol v centra celoživotního učení a zároveň poskytovatele dalšího vzdělávání dospělým. Obecným cílem práce je zjistit jaké postoje zaujímají žáci střední odborné školy ke svému dalšímu vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na roli celoživotního učení v životě člověka a další aspekty produktů profesního …víceAbstract:
The bachelor thesis is closely related to the trend of lifelong learning and the support of the transformation of secondary vocational schools into lifelong learning centers and at the same time providers of further education to adults. The general aim of the thesis is to find out what attitudes are attended by secondary school pupils to their further edu-cation. The theoretical part is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Adamec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Specifics of teaching physical education at secondary vocational schools
Karolína Bublíková -
The interest of pupils in teaching of vocational training to selected high school
Ivona Hlavatá -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Interest seniors' education at the Universities of the Third Age - design of educational activities for students of U3A
Otakar Holuša -
Zájmové vzdělávání dospělých ve volném čase
Markéta Juda -
Zájmové vzdělávání dospělých
Kristýna Mádrová -
Zájmové vzdělávání dospělých
Libuše HROŠOVÁ -
Zájmové vzdělávání dospělých
Libuše HROŠOVÁ