Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí – Elizabeth Ungermanová
Elizabeth Ungermanová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí
Marketing communication in an international environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací podniku v mezinárodním prostředí. Cílem této práce je zhodnotit současný stav komunikačního mixu vybraného podniku a navrhnout způsob komunikace směřované na zahraniční trhy. První část práce je věnována teorii a pojednává o významu marketingu a marketingové komunikace. Popisuje a porovnává jednotlivé nástroje komunikačního mixu s ohledem na využití …víceAbstract:
Marketing communication of a company in the international market This bachelor thesis deals with marketing communication of a company in an international environment. Target of this analysis is to evaluate the level of current communication mixture in selected company and propose some further development and strategy towards international markets. The first part describes available theory and further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ungermanová, Elizabeth. Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace Ostrava Beach Pro – zhodnocení a návrhy na vylepšení
Veronika Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses v482np v482np/2
6. 1. 2022