Francesco Antinucci

Diplomová práce

Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences

Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital Customers’ Experiences.
Anotace:
The general objective of the thesis is to explore the use of Virtual reality in the fashion and clothing industry. Specifically, it intends to gain knowledge on the impact of Virtual Reality on consumers and on the industry itself. Additionally, the study focuses on understanding the effectiveness of adopting a phygital strategy, which is made possible due to the combination of physical and digital …více
Abstract:
The general objective of the thesis is to explore the use of Virtual reality in the fashion and clothing industry. Specifically, it intends to gain knowledge on the impact of Virtual Reality on consumers and on the industry itself. Additionally, the study focuses on understanding the effectiveness of adopting a phygital strategy, which is made possible due to the combination of physical and digital …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90311