Teorie mysli v předškolním věku: role mateřské školy – Mgr. Kristýna Marsová
Mgr. Kristýna Marsová
Bachelor's thesis
Teorie mysli v předškolním věku: role mateřské školy
The theory of mind in pre-school age: The role of the kindergarten
Abstract:
Tato práce se zabývá vztahem mezi inovativností navštěvované mateřské školy a úrovní teorie mysli. Vzorek tvořilo 41 šestiletých dětí, které navštěvovaly mateřskou školu klasifikovanou jako konzervativní (25) a jako inovativní (16). Děti byly testovány dvěma zahraničními metodami testujícími různé oblasti teorie mysli a 4 subtesty z Wechslerovy inteligenční škály pro děti. K ověření hypotéz byly použity …moreAbstract:
This elaboration deals with the relationship between innovativeness of attended kindergarten and level of theory of mind in preschool children. The sample consisted of 41 six year old children who attended kindergarten classified as conservative (25) and as innovative (16). The children were tested by two foreign methods which explored various areas of theory of mind and by 4 subtests of the Wechsler …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wdzif/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Zuzana Wirtz
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Psychology
Theses on a related topic
-
Inovativní metody ve vzdělávání předškolních dětí
Lucie FROLÍKOVÁ -
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Eliška Kubištová -
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Vliv bilingvismu na vývoj teorie mysli
Veronika Hanáčková -
Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání
Nataša Stavjaňová -
Teorie mysli u dětí předškolního věku
Jitka Čechová -
Vznik Já a Teorie mysli jako předpoklad mezilidské komunikace
Markéta LIPPEROVÁ -
Modulární teorie mysli
Anna Folprechtová