Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT – Bc. Sabina Onderková
Bc. Sabina Onderková
Diplomová práce
Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT
Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje kooperativnímu učení v kontextu výuky anglického jazyka v českém vyšším sekundárním vzdělávání. Práce si klade za cíl pomocí kvalitativního dotazníku prozkoumat postoje jedenácti učitelů ke kooperativnímu učení a jejich zkušenosti s touto metodou v prezenční i distanční výuce. Práce si dále klade za cíl pomocí skupinových rozhovorů prozkoumat názory a postoje šestnácti …víceAbstract:
This thesis explores cooperative learning (CL) in the context of Czech higher-secondary ELT. It aims to investigate the perspectives of eleven teachers and sixteen students. The teachers completed a qualitative internet-based questionnaire which inquired about their experience with and attitudes to both onsite and online CL. In addition, semi-structured group interviews were conducted with the students …víceKeywords
kooperativní učení kooperativní učení ve výuce cizího jazyka vyšší sekundární vzdělávání výuka anglického jazyka online výukové prostředí e-learning distanční výuka online spolupráce postoje učitelů postoje studentů cooperative learning cooperative language learning higher secondary education English language teaching online learning environment distance education online cooperation teachers’ attitudes students’ attitudes
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rkfr6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Kooperativní učení ve výuce informatiky
Marie BACKOVÁ -
Kooperativní učení ve čtenářském klubu na ZŠ - antiutopická/dystopická literatura
Lenka ŠEVČÍKOVÁ -
Možnosti kooperativního učení ve vyučovacích hodinách matematiky na 1.stupni ZŠ
Barbora KOLOROSOVÁ -
Zavádění kooperativního učení ve výuce
Andrea Kalusová -
Kooperativní učení ve výuce odborných předmětů a v odborném výcviku
Lenka Pikorová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen