Komprehenzivní rehabilitace u žáků v ZŠ speciální – Dana KAJZAROVÁ
Dana KAJZAROVÁ
Master's thesis
Komprehenzivní rehabilitace u žáků v ZŠ speciální
The comprehensive rehabilitation for pupils at Special primary school
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjištění, které z podpůrných terapií a stimulačních metod jsou využívány učiteli na základních školách speciálních. V teoretické části je popsána problematika těžkého a kombinovaného postižení, definice a charakteristiky forem DMO a mentální retardace, legislativní podmínky vzdělávání. Dále je teoretická část zaměřena na vymezení pojmu komprehensivní rehabilitace a popis jednotlivých …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out which support therapies are used by teachers at special primary schools. The theoretical part is dealing with the question of severe/multiple disability, the definitions of the types of celebral palsy and menthal retardation, and also describes legislative conditions of education. In addition, the theoretical part is focused on a presentation of based information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAJZAROVÁ, Dana. Komprehenzivní rehabilitace u žáků v ZŠ speciální. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA