Identifikace postojů spotřebitelů ke značkám na oděvním trhu – Lenka Kučerová
Lenka Kučerová
Bakalářská práce
Identifikace postojů spotřebitelů ke značkám na oděvním trhu
Identification of Consumer Attitudes towards Brands in the Clothing Market
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo identifikovat postoje spotřebitelů ke značkám na oděvním trhu. Dílčím cílem bylo zjistit, jestli je pro zákazníky značka hlavním kritériem při nákupním rozhodování, jaká kritéria jsou při rozhodování stěžejní, znalost značek sportovních oděvů, preference značek a důvody nákupu sportovních oděvů. Výzkum byl realizován pomocí online dotazníkového šetření. Konečný výběrový …víceAbstract:
The main aim of bachelor thesis was identification of consumer attitudes towards brands in the clothing market. The next aim was found out information about customers, whether the brand is the main criterion in shopping, which criteria are important for them, knowledge about brands of sports clothing, preference of brands and reasons of shopping sportswear. The research was made by online questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie při uvedení nové kolekce sportovních oděvů na trh
Daniel Kříž -
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
Tiep Tran Xuan -
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
Anna Simeonovová -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
Karolína Ivanovová -
Znalost a vnímání značky XY
Martina Vajdáková -
Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky
Ilona HARÁSKOVÁ -
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
Hana Dupalová