Kristina Nedvědová
Bakalářská práce
In the Campion Cut
Erotics in Jane Campions films
Anotace:
V bakalářské práci se chci zabývat zdravě feministickým pohledem na autorskou tvorbu režisérky, která otevřeně přiznává ženské touhy, ale zároveň se stále jedná o erotiku a ne porno. Chci popsat autorčin styl, který dle mého názoru, krásně vyvažuje poetičnost ženského vnímání světa, stejně tak jako jeho ?temnější? vzrušující, často opomíjenou stránku.Abstract:
In b.a. work, I would like to analyze look healthy feminist view of the author's creation of director Jane Campion, who openly admits female desire, but it is still about erotica, not porn. I want to describe the author's style, which in my opinion, poetry beautifully balances the female perception of the world, as well as his "darker" exciting, often neglected page. The analysis will be based on …víceKlíčová slova
filmové režisérkyKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
ženská tématikaKlíčová slova
filmová řečKlíčová slova
ženská emancipace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7646
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2012
- Vedoucí: Jiří DUFEK
- Oponent: Marie MRAVCOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Technické prostředky stylizace obrazu
Simon Todorov