Mgr. Libuše Janáčková, Ph.D.

Master's thesis

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea

Marketing plan of the Department of the History of Music of the Moravian Museum
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea (ODH MZM), kterému je věnována teoretická a praktická část. Následuje část věnující se konfrontaci užití marketingu v jiných hudebních muzeích. Pro srovnání s ODH MZM byla zvolena oddělení Národního muzea – Českého muzea hudby, která se ODH s Památníkem Leoše Janáčka nejvíce podobají ve svém vnitřním …more
Abstract:
The diploma thesis aims at creating a marketing plan of the Department of the History of Music of the Moravian Museum, which is presented in both a theoretical and practical part. The next part deals with confronting other music museums’ marketing in practice. The Department of the History of Music of the Moravian Museum is compared to several departments of the National Museum – Czech Museum of Music …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Reader: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management