Mgr. Libuše Janáčková, Ph.D.

Diplomová práce

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea

Marketing plan of the Department of the History of Music of the Moravian Museum
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea (ODH MZM), kterému je věnována teoretická a praktická část. Následuje část věnující se konfrontaci užití marketingu v jiných hudebních muzeích. Pro srovnání s ODH MZM byla zvolena oddělení Národního muzea – Českého muzea hudby, která se ODH s Památníkem Leoše Janáčka nejvíce podobají ve svém vnitřním …více
Abstract:
The diploma thesis aims at creating a marketing plan of the Department of the History of Music of the Moravian Museum, which is presented in both a theoretical and practical part. The next part deals with confronting other music museums’ marketing in practice. The Department of the History of Music of the Moravian Museum is compared to several departments of the National Museum – Czech Museum of Music …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře