Bc. Václav Pavlečka

Diplomová práce

Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett

Implementation of utility Marketing innovation Unit into international Marketing communication Agency Leo Burnett
Anotace:
Tato práce popisuje implementaci utility marketing inovační jednotky Farmhouse do prostředí mezinárodní komunikační agentury Leo Burnett od stádia ideového záměru, přes přehled trhu, nastavení interních procesů až po přípravu komunikační kampaně ke spuštění provozu inovač-ní jednotky. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu utility marketing, jeho zařazení k příbuzným pojmům v rámci teorie …více
Abstract:
This work describes the implementation of utility marketing innovation unit Farmhouse within international communication agency Leo Burnett from the early idea stage, thru research phase, setting internal processes and communication campaign for launching the innovation unit on Czech market. Theoretical part is focused on describing and explaining the term "utility marketing", it's rela-tionship with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pavlečka, Václav. Implementace utility marketing inovační jednotky do prostřední mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace