Strategická analýza cestovní kanceláře Primaroute – Jana Nožičková
Jana Nožičková
Bachelor's thesis
Strategická analýza cestovní kanceláře Primaroute
Strategic analysis of the travel agency Primaroute
Abstract:
Tato bakalářská práce hodnotí současné postavení Cestovní kanceláře Primaroute a následně hledá vhodnou strategii pro lepší postavení firmy na trhu. Literární rešerše je zaměřena na pojmy týkající se dané problematiky. Tyto pojmy jsou čerpány převážně z odborné literatury zabývající se cestovním ruchem a analýzami prostředí firmy. Následně jsou tyto poznatky implementovány do výsledkové části, kde …moreAbstract:
This bachelor thesis evaluates the current position of the Travel Agency Pri-maroute and then looks for a suitable strategy to improve the company's position in the market. The literature search focuses on the concepts related to the subject matter. These concepts are mainly drawn from the literature dealing with tourism and analyses of the firm's environment. Subsequently, these findings are implemented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radovan Kožíšek, Ph.D.
- Reader: Andrea Hrdličková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova