VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů. – Bc. Anna KOLÍNSKÁ
Bc. Anna KOLÍNSKÁ
Diplomová práce
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.
PERSONAL PHILOSOPHY, ANALYSIS OF "MY BRAND" STYLE The conception, the type of customer and the vision. Collection of shoes.
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je Vlastní filozofie, analýza stylu "MOJE ZNAČKA", celková koncepce, typ zákazníka a vize. Jedná se o téma, které mi umožňuje využít poznatky z obou ateliérů, které jsem na škole studovala - ateliéru Fashion design a ateliéru Grafický design. Téma mě oslovilo jak svou komplexností, tak rozsahem a nutností zasazení autorské kolekce do zcela konkrétního rámce. Cílem mé diplomové …víceAbstract:
The topic of my master's thesis is pERSONAL PHILOSOPHY, ANALYSIS OF "MY BRAND" STYLE The conception, the type of customer and the vision. Collection of shoes. This topic enables me to use knowledge and skills acquired in both studios that I attended during my studies Fashion design studio and Graphic design studio. The topic appeals to me by its complexity and wide extent as well as its imperative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. akad. mal. Helena Krbcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÍNSKÁ, Anna. \textit{VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU ''MOJE ZNAČKA'' Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta umění a designu. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/v5bdib/.
Jak správně citovat práci
KOLÍNSKÁ, Anna. VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.. Plzeň, 2014. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta umění a designuVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Design / Fashion design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita vlastní cyklistické značky
Jakub ŘÍHA -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová -
Vizuální identita hudebního alba
Robin Blažke -
Vizuální identita
Monika MYSLIVEČKOVÁ -
Vizuální identita piva
Tereza TVRDÍKOVÁ