Návrh na vylepšení komunikační strategie spol. Starbucks – Hanna Hayova
Hanna Hayova
Bachelor's thesis
Návrh na vylepšení komunikační strategie spol. Starbucks
Suggestion for Starbucks Coffee Company´s communication strategy improvement
Anotácia:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie americké společností Starbucks Coffee, která působí na českém trhu již osm let. V teoretické části se zaměřím na jednotlivé druhy komerčních komunikací, zmíním o značce, vysvětlím jsem, co se skrývá pod pojmy image, identita značky a povědomí o značce a následně se zaměřím na dotazování jako metodu výzkumu trhu. Aplikační část bude …viacAbstract:
The main aim of my thesis is to analyze the communication strategy of the American company Starbucks Coffee, which has already been operating on the Czech market for eight years. The theoretical part will focus on the different types of commercial communications, the concept of brand will be mentioned along with explaining what image, brand identity and brand awareness mean, while concentrating on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
SWOT analýza vybraných konkurenčních hotelů
Milan STEHLÍK -
SWOT analýza Integrované střední školy v Litoměřicích
Bohumil JEŽEK