Role inovačního centra v rozvoji podnikání ve vybraném regionu – Bc. Martin Kubů
Bc. Martin Kubů
Master's thesis
Role inovačního centra v rozvoji podnikání ve vybraném regionu
The role of the innovation centre in the development of business in the selected region
Abstract:
Diplomové práce se zabývá podporou rozvoje technologických firem v Jihomoravském kraji, prostřednictvím Jihomoravského inovačního centra. Komparací dostupných dat zkoumá, jak se v kraji daří technologickým firmám v konkurenci ostatních krajů České republiky. Pomocí dotazníkového šetření a analýzy získaných dat zjišťuje vliv podpory ze strany Jihomoravského inovačního centra na jím podporované firmy …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the support of the development of technological companies in the South Moravian Region, through the South Moravian Innovation Center. By comparing the available data, it examines how technology companies are doing in the region in competition with other regions of the Czech Republic. Using a survey and analysis of the data determine the impact of support from the South …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/axzu4/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Dalibor Šimek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBŮ, Martin. \textit{Role inovačního centra v rozvoji podnikání ve vybraném regionu}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/v5dyep/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zahájení podnikání v inkubátoru Jihomoravského inovačního centra
Markéta Vlasáková -
Marketingová strategie pro start-up projekt
Tomáš Procházka -
Marketingová strategie pro start-up projekt
Šárka Procházková -
Marketing Concept in a Start-Up Company
Nijat Akbarov -
Zhodnocení úspěšnosti vybrané start-up společnosti
Daniel Honzík -
Assessment of Target EU Countries for IT Start-up Expansion
Matyáš Kleistner -
Business plán pro start-up
Jolana Hocká -
Vliv jaderné elektrárny Temelín na rozvoj Jihočeského kraje
Tomáš Pulkrábek