Bc. Uliana Baliasnikova

Diplomová práce

Reklama jako obraz kultury

Advertising as an image of culture
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby reklamy konkrétních produktů na základě popisu kulturních charakteristik. Dané téma je v současné době stále velmi významné s ohledem na existenci velkých globálních korporaci, které se snaží ovlivnit co největší množství potencionálních zákazníků po celém světě. V případě této práce jsou základními objekty zkoumání vyspělé světové země: USA, Rusko a Japonsko …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of advertisement of specific products based on the description of cultural characteristics. This topic is still very relevant today, given the existence of large global corporations that are trying to influence as many potential customers as possible across the globe. In this thesis, the fundamental objects of exploration are the advanced world countries: USA …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní