Herní strategie robotického fotbalu – Bc. Jaromír LEPIČ
Bc. Jaromír LEPIČ
Diplomová práce
Herní strategie robotického fotbalu
Game Strategy for Robotic Soccer
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout, implementovat a otestovat algoritmy, které mohou být později použity v modulu herní strategie řídícího softwaru robotického fotbalu. Testovací aplikace napsaná v C# je navíc vytvořena za účelem vizualizace výstupu implementovaných algoritmů. Použité algoritmy by měly být stabilní a rychlé. První část se zaobírá diskretizací herního pole, aby se omezil stavový prostor …víceAbstract:
The goal of this thesis is to design, implement and test algorithms that can be later used in the game strategy module of robotic soccer control software. A testing application written in C# is also provided in order to visualize the output of implemented algorithms. Used algorithms should be stable and fast. First part deals with discretization of the game field in order to limit the state space of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Ekštein, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEPIČ, Jaromír. Herní strategie robotického fotbalu. Plzeň, 2014. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Inteligentní počítačové systémy
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek -
Základní principy umělé inteligence v počítačových hrách
Filip Klopec -
Strategie a ohodnocovací funkce hry Connect6
Jan Míšek -
Multiagentní systém pro plánování herní strategie robotického fotbalu
Jaromír LEPIČ -
Heuristika ukotvení, možnosti využití v podnikové praxi
Tereza Šimková -
Heuristika pro výchozí nastavení správce paměti Shenandoah
Jan Blizňák -
Heuristika pro optimalizaci tras od dodavatelů
Marek Daniel -
Antispamová heuristika založená na neuronových sítích
Martin MALÍK