Bc. Zuzana Šulíková

Diplomová práce

Vizuální merchandising z pohledu fashionistas

The visual merchandising from the perspective of fashionistas
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o prvcích vizuálního merchandisingu užívaných v maloobchodním prostředí módního průmyslu. Hlavním cílem této práce je zmapovat a popsat jednotlivé nástroje vizuálního merchandisingu konkrétně u módních značek Zara a Lindex, a následně posoudit jejich míru účinnosti a vhodnosti užití vzhledem k cílové skupiny Fa-shionistas. Účelem této práce je vymezit opatření a návrhy …více
Abstract:
This master thesis deals with visual merchandising tools, which are being used within retail market. Main objective is to research and describe Zara's and Lindex's visual merchandising tools and then evaluate its level of efficacy when it comes to their influence on target group called fashionistas. The purpose of this thesis is to create an eligible foundation for a visual communication with the chosen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šulíková, Zuzana. Vizuální merchandising z pohledu fashionistas. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe