Vizuální merchandising z pohledu fashionistas – Bc. Zuzana Šulíková
Bc. Zuzana Šulíková
Master's thesis
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
The visual merchandising from the perspective of fashionistas
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o prvcích vizuálního merchandisingu užívaných v maloobchodním prostředí módního průmyslu. Hlavním cílem této práce je zmapovat a popsat jednotlivé nástroje vizuálního merchandisingu konkrétně u módních značek Zara a Lindex, a následně posoudit jejich míru účinnosti a vhodnosti užití vzhledem k cílové skupiny Fa-shionistas. Účelem této práce je vymezit opatření a návrhy …viacAbstract:
This master thesis deals with visual merchandising tools, which are being used within retail market. Main objective is to research and describe Zara's and Lindex's visual merchandising tools and then evaluate its level of efficacy when it comes to their influence on target group called fashionistas. The purpose of this thesis is to create an eligible foundation for a visual communication with the chosen …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šulíková, Zuzana. Vizuální merchandising z pohledu fashionistas. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarné a barevné řešení interiéru včetně designu a výběru zařizovacích prvků
Vladyslava CHLANTA -
1. Teoretická část:\nl{}Továrna na fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Dílna\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: V hlavě
Daniel Macek -
Projekt hotelového komplexu se zaměřením na nové trendy hotelové výstavby a designu.
Dagmar Dvořáková -
Projekt hotelového komplexu se zaměřením na nové trendy hotelové výstavby a designu.
Martin Kural -
Rekonstrukce bytu, návrh interiéru a dispozičních úprav
Aneta KRUPKOVÁ -
Problematika mediální výchovy na I. stupni základní školy
Marcela Štrofová -
Možnosti využití tištěných funkčních vrstev při výrobě POP/POS materiálů
Jakub Hubička -
Marketingové nástroje POP (Point-of-purchase)
Eva Krušoftová