Žaneta Konečná
Bakalářská práce
Vstup značky Tiger na Český trh
Entering Tiger to the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vstupu firmy na zahraniční trh. V teoretické části práce se autorka zabývá marketingem na mezinárodním trhu a také formuluje specifika interkulturního marketingu. Cílem práce je analyzovat vnímání produktů obchodního řetězce Tiger, zvažující vstup na český trh, českým spotřebitelem. V praktické části autorka využívá teoretického základu pro charakteristiku …víceAbstract:
This bachelor´s thesis concerns entering a firm on the foreign market. In the theoretical part, the author deals with international marketing and formulates the specifics of intercultural marketing as well. The aim of this thesis is to analyze the perception of Tiger´s products from the Czech consumer´s point of view. In the practical part, the author uses the fundamentals mentioned in the theoretical …víceKlíčová slova
mezinárodní marketing globální marketing interkulturní marketing kulturní faktory český spotřebitel marketingový mix kulturní aspekty v marketingu výzkum trhu produkt cena distribuce analýza konkurence analýza trhu SWOT analýza Hofstedeho kulturní dimenze globální branding filozofie značky kultura a spotřební chování joint venture analýza cílových skupin konkurenční strategie obchod Tiger
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečná, Žaneta. Vstup značky Tiger na Český trh. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lingvistické a kulturní aspekty v Chožděnii Daniila igumena v odpisu konce 18.století
Svetlana Shasherina -
Kulturní a společenské aspekty užívání kontracepce v Japonsku
Viktorie Hrabětová -
Urbanistické aspekty v kulturně sociálním kontextu městské části Lesná a Písečník
Magdaléna Satinská -
Kulturní aspekty angličtiny jako mezinárodního jazyka v ELT učebnicích
Martina Karpetová -
Politické a kulturní aspekty demokracie v Indii
Anna KOČOVÁ -
Strategické záměry a kulturní aspekty: Sociální sítě v českých hokejových klubech
Daniela Vodičková -
Kulturní a praktické aspekty planých rostlin v lidské výživě
Jiří Urbánek -
Kulturní aspekty v cizojazyčném vyučování
Olga PEŠKOVÁ