The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process – Wahaj Muhammad
Wahaj Muhammad
Bakalářská práce
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Abstract:
The thesis focuses on exploring what is YouTube’s role in the consumer decision making process. The theoretical part reviews decision making process, rise and impact of social media and its’ influence on consumer behaviour. The objective of the study is to determine if YouTube has an impact on the consumer decision making process. This will be determined by assessing the role of YouTube in the individual …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev
Název
Vložil
Vloženo
Práva