Bc. Martin Kostlán

Bachelor's thesis

Negativní dopady marketingu pohledem marketérů

The negative effects of marketing marketers looking
Abstract:
Cílem této práce bylo zjistit negativní dopady marketingu ve vybrané společnosti. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z nezamýšlených důsledků, nekalých praktik a etického chování v marketingu. V praktické části práce byly na základě empirického šetření negativní dopady interpretovány a pro jejich eliminaci bylo navrženo několik řešení.
Abstract:
The aim of this work was to investigate the negative effects of marketing in selected companies. In the first part of the work are introduced the theoretical knowledge of the unintended consequences of unfair practices and ethical behavior in marketing. In the practical part of the work has been based on an empirical survey of negative and interpreted for their elimination was proposed several solutions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication