Bc. Tomáš Vařák

Bakalářská práce

Strategické řízení elektronického obchodu firmy

Strategic management of e-commerce company
Anotace:
ANOTACE Autor: Tomáš Vařák Název: Strategické řízení elektronického obchodu firmy. Tato bakalářská práce se věnuje problematice strategického řízení elektronického obchodu firmy se zaměřením na praktickou studii týkající se elektronického obchodu Levandulissimo. V první části této práce je pojednáno o teoretických postupech strategického vedení elektronického obchodu, a marketingových praktikách, kterými …více
Abstract:
ANNOTATION Author: Tomáš Vařák Název: Strategic management of an e-commerce company. This thesis is dedicated to the strategic management of an e-commerce company with a focus on practical study on e-commerce Levandulissimo . The first part of this work deals with the theoretical management practices of e-commerce, and marketing practices, which can promote the online store . The second part is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Olga Horáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem