Bc. Tomáš Vařák

Bachelor's thesis

Strategické řízení elektronického obchodu firmy

Strategic management of e-commerce company
Abstract:
ANOTACE Autor: Tomáš Vařák Název: Strategické řízení elektronického obchodu firmy. Tato bakalářská práce se věnuje problematice strategického řízení elektronického obchodu firmy se zaměřením na praktickou studii týkající se elektronického obchodu Levandulissimo. V první části této práce je pojednáno o teoretických postupech strategického vedení elektronického obchodu, a marketingových praktikách, kterými …more
Abstract:
ANNOTATION Author: Tomáš Vařák Název: Strategic management of an e-commerce company. This thesis is dedicated to the strategic management of an e-commerce company with a focus on practical study on e-commerce Levandulissimo . The first part of this work deals with the theoretical management practices of e-commerce, and marketing practices, which can promote the online store . The second part is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Olga Horáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting