Vyučovací klima na 2. stupni základní školy v Šumperku – Bc. Kateřina KUČEROVÁ
Bc. Kateřina KUČEROVÁ
Diplomová práce
Vyučovací klima na 2. stupni základní školy v Šumperku
Teaching Climate at Lower Secondary School in Šumperk
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vyučovací klima na 2. stupni základní školy v Šumperku. Práce má stanovené dva hlavní cíle, kdy prvním hlavním cílem je popsat, co je to vyučovací klima. K tomuto hlavnímu cíli se však pojí i dílčí cíle: cílem je definovat základní pojmy, reprodukovat varianty klimatu školy, popsat a vysvětlit, co je to vyučovací klima, určit faktory podílející se na tvorbě vyučovacího …víceAbstract:
This thesis focuses on the teaching climate in a lower secondary school in Šumperk. The thesis has two main objectives. The first objective is to describe the concept of teaching climate. This includes defining key terms, examining various school climate types, explaining the specific characteristics of teaching climate, identifying factors that contribute to its formation, and reviewing relevant research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Kateřina. Vyučovací klima na 2. stupni základní školy v Šumperku. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Osobnost Ireny Krškové a výuková metoda "Se Sněhurkou k hudbě"
Monika BLAHOVÁ -
Metoda Wattsenglish a její využití v mateřské škole
Věra BERÁNKOVÁ -
Metoda Wattsenglish a její využití v mateřské škole
Věra BERÁNKOVÁ -
Metoda pozorování v předmětech o přírodě na 1. stupni ZŠ
Libuše Štefková -
Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy
Marcela TRANTINOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva