Vyučovací klima na 2. stupni základní školy v Šumperku – Bc. Kateřina KUČEROVÁ
Bc. Kateřina KUČEROVÁ
Master's thesis
Vyučovací klima na 2. stupni základní školy v Šumperku
Teaching Climate at Lower Secondary School in Šumperk
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vyučovací klima na 2. stupni základní školy v Šumperku. Práce má stanovené dva hlavní cíle, kdy prvním hlavním cílem je popsat, co je to vyučovací klima. K tomuto hlavnímu cíli se však pojí i dílčí cíle: cílem je definovat základní pojmy, reprodukovat varianty klimatu školy, popsat a vysvětlit, co je to vyučovací klima, určit faktory podílející se na tvorbě vyučovacího …moreAbstract:
This thesis focuses on the teaching climate in a lower secondary school in Šumperk. The thesis has two main objectives. The first objective is to describe the concept of teaching climate. This includes defining key terms, examining various school climate types, explaining the specific characteristics of teaching climate, identifying factors that contribute to its formation, and reviewing relevant research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jana Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČEROVÁ, Kateřina. Vyučovací klima na 2. stupni základní školy v Šumperku. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Social Sciences and Civics for Secondary Schools and Lower Seconda / USVma-Zmi
Theses on a related topic
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Osobnost Ireny Krškové a výuková metoda "Se Sněhurkou k hudbě"
Monika BLAHOVÁ -
Metoda Wattsenglish a její využití v mateřské škole
Věra BERÁNKOVÁ -
Metoda Wattsenglish a její využití v mateřské škole
Věra BERÁNKOVÁ -
Metoda pozorování v předmětech o přírodě na 1. stupni ZŠ
Libuše Štefková -
Oregonská metoda hodnocení dětí jako prostředek individualizace v práci učitele mateřské školy
Marcela TRANTINOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights