Sociální integrace ukrajinských žáků mladšího školního věku na české základní škole – Barbora KUCHTOVÁ
Barbora KUCHTOVÁ
Bakalářská práce
Sociální integrace ukrajinských žáků mladšího školního věku na české základní škole
Social Integration of Ukrainian Pupils between 6-12 Years of Age in a Czech Primary School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální integrace ukrajinských žáků mladšího školního věku na české základní škole prostřednictvím zkušeností pracovníků základních škol. Cílem teoretické části je na základě studia odborných zdrojů představit klíčové pojmy jako jsou: žák s odlišným mateřským jazykem, sociální integrace a inkluze. Dále pak objasnit faktory, které proces integrace ovlivňují …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of social integration of Ukrainian pupils between 6 - 12 years of age in a Czech primary school through the experiences of school staff. The aim of the theoretical part is to introduce key concepts such as: student with a different native language, social integration, and inclusion based on the study of professional sources. Furthermore, to clarify the factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHTOVÁ, Barbora. Sociální integrace ukrajinských žáků mladšího školního věku na české základní škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková