Pavla Matoušková
Bachelor's thesis
Motivace ke čtení ve školách a rodinách
Motivation for Reading in Schools and Families
Abstract:
Práce se zabývá motivací ke čtení žáků první, třetí, páté a sedmé třídy. Popisuje, jaký vliv má na jejich motivaci působení rodiny a školy a tvorba čtenářských deníků. Věnuje se tématům jako je čtenářská gramotnost, rámcový vzdělávací program nebo dyslexie. Cílem této práce je zjistit, zda jsou žáci dostatečně motivováni k četbě, ale také objasnit, kolik volného času tráví četbou.Abstract:
This work deals with motivating pupils of a first, third, fifth, and seventh grade to read. It describes the influence of the family, school, and keeping readers´ journals on the pupils´ motivation. It is also devoted to such topics as reading literacy, the framework educational programme, or dyslexia. The aim of this work is to find out whether the pupils are sufficiently motivated to read as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Miloslav Průka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Matoušková, Pavla. Motivace ke čtení ve školách a rodinách. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Humanities / Humanities
Theses on a related topic
-
Pohybová gramotnost a motivace k pohybové aktivitě u žáků na Základní škole Těrlicko
Dominika TRZASKALIKOVÁ -
Motivace ke čtení u žáků s dyslektickými obtížemi
Petra BEZDĚKOVÁ -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Herec a dyslexie
Stanislava Hajduková -
Typografie a dyslexie: písmo a jeho vliv na rychlost a chybovost čtení
Tomáš Hlaváček -
Dyslexie ve speciálněpedagogickém a neurovědeckém pojetí se zaměřením na fonologické zpracování
Monika JIRÁSKOVÁ