Lenka TROJÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa

Destination's logos for the landscape marketing of west Bohemian Forest and Bavarian Forest region
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na destinační loga používaná na území západní Šumavy a Bavorského lesa. V teoretické části se vymezují tato vybraná území. Další součástí je rozbor některých ekonomických pojmů. Jedním z klíčových pojmů je krajinný marketing. Významným marketingovým nástrojem je branding, který buduje úspěšnou značku, pomocí níž se regiony odlišují a vytvářejí si svojí image. Důležitou …more
Abstract:
The presented bachelor's thesis is focused on destinations logos that are being used in the area of west Bohemian Forest and Bavarian Forest region. The chosen areas are specified in the theoretical part. This part also deals with all important related economic terms such as landscape marketing. One of the significant marketing instruments is branding that builds successful brand. The brand helps the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Jan Kopp, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TROJÁKOVÁ, Lenka. Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Geography / Economic and Regional Geography

Theses on a related topic