Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa – Lenka TROJÁKOVÁ
Lenka TROJÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa
Destination's logos for the landscape marketing of west Bohemian Forest and Bavarian Forest region
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na destinační loga používaná na území západní Šumavy a Bavorského lesa. V teoretické části se vymezují tato vybraná území. Další součástí je rozbor některých ekonomických pojmů. Jedním z klíčových pojmů je krajinný marketing. Významným marketingovým nástrojem je branding, který buduje úspěšnou značku, pomocí níž se regiony odlišují a vytvářejí si svojí image. Důležitou …moreAbstract:
The presented bachelor's thesis is focused on destinations logos that are being used in the area of west Bohemian Forest and Bavarian Forest region. The chosen areas are specified in the theoretical part. This part also deals with all important related economic terms such as landscape marketing. One of the significant marketing instruments is branding that builds successful brand. The brand helps the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Jan Kopp, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TROJÁKOVÁ, Lenka. \textit{Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/v61fhu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TROJÁKOVÁ, Lenka. Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Geography / Economic and Regional Geography
Theses on a related topic
-
Corporate identity a image Česka jako turistické destinace
Žaneta Kubíčková