Lenka TROJÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa

Destination's logos for the landscape marketing of west Bohemian Forest and Bavarian Forest region
Anotácia:
Předložená práce je zaměřena na destinační loga používaná na území západní Šumavy a Bavorského lesa. V teoretické části se vymezují tato vybraná území. Další součástí je rozbor některých ekonomických pojmů. Jedním z klíčových pojmů je krajinný marketing. Významným marketingovým nástrojem je branding, který buduje úspěšnou značku, pomocí níž se regiony odlišují a vytvářejí si svojí image. Důležitou …viac
Abstract:
The presented bachelor's thesis is focused on destinations logos that are being used in the area of west Bohemian Forest and Bavarian Forest region. The chosen areas are specified in the theoretical part. This part also deals with all important related economic terms such as landscape marketing. One of the significant marketing instruments is branding that builds successful brand. The brand helps the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: RNDr. Jan Kopp, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TROJÁKOVÁ, Lenka. Destinační loga pro krajinný marketing západní Šumavy a Bavorského lesa. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Geography / Economic and Regional Geography

Práce na příbuzné téma