Problémové chování žáků na 1. stupni ZŠ po době karantény pohledem pedagoga – Vendula HONDLOVÁ
Vendula HONDLOVÁ
Diplomová práce
Problémové chování žáků na 1. stupni ZŠ po době karantény pohledem pedagoga
Disruptive Behavior of Primary School Pupils after the Quarantine Period from the Teacher Point of View
Anotace:
Cíl této diplomové práce je zjištění vlivu karantény na problémové chování žáků a vyvození preventivních doporučení zamezujících problémovému chování u žáků během klasické výuky. Tedy, zda žákům prvního stupně, kteří vykazovali problémové chování, činilo distanční vzdělávání potíže, a zda toto chování vymizelo nebo přetrvalo i po době celoplošné karantény. V praktické části práce využíváme kvalitativní …víceAbstract:
The aim this diploma thesis is to determine the effect of quarantine on the problematic behavior of pupils and to derive preventive recommendations preventing problematic behavior among pupils during classical education. That is, whether distance education caused difficulties for first-grade students who exhibited problematic behavior, and whether this behavior disappeared or persisted even after the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HONDLOVÁ, Vendula. Problémové chování žáků na 1. stupni ZŠ po době karantény pohledem pedagoga. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Náhled učitele na osobnost žáka s problémovým chováním dnes a v minulosti
Klára SONTÁKOVÁ -
Problémy v chování žáků ve škole - hodnocení žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ s problematickým chováním učiteli
Tereza Koběrská -
Chování žáků s poruchou autistického spektra ve školním a rodinném prostředí
Petra Hladíková -
Problémové chování u dětí na základní škole
Lukáš DYTKO -
Role asistenta pedagoga v rámci realizace distanční výuky na základních školách
Hana Váňová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol v době distanční výuky
Tereza Šotkovská -
Spolupráce mezi pedagogem a asistentem pedagoga při distanční výuce na základní škole
Magdaléna Zachová -
Role asistenta pedagoga při distanční výuce
Alena REISINGEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2023