Bc. Judita Királyová

Bakalářská práce

Komunikácia pri obchodnom styku - proces úspešného obchodného jednania vo vybranej spoločnosti

Comunication in commerce - process of succesful business deal in selected society
Abstract:
As It follows from the topic of bachelor thesis, contents of this work is effective communication with clients/customers. I start this work with theoretical part, where I define the meaning and importance of communication and their categories. The next parts of bachelor thesis are examples of business conversations and instructions how to handle of conversation with client. This work is about typology …více
Abstract:
Ako vyplýva zo samotného názvu Bakalárskej práce, jej obsahom je problematika komunikovania so zákazníkmi/klientmi. V práci sa zaoberám na začiatku komunikačnými technikami. Vedieť efektívne komunikovať je nevyhnutnou súčasťou každého obchodníka. Je dôležité, aby podniky či spoločnosti túto potrebu nepodceňovali a uskutočňovali pre svojich zamestnancov, ktorí sú v pravidelnom jednaní so zákazníkmi …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management